Ana SayfaTasarımMİLANO'NUN RENKLERİ

MİLANO’NUN RENKLERİ

La Doublej parlak renkleri eğlenceli formlarla buluşturan tasarımlarıyla vintace rüzgarı estiriyor.

La DoubleJ, Amerikalı tasarım yazarı ve kreatif direktör JJ Martin tarafından kuruldu. Markanın koleksiyonlarında giyimden ev bölümüne son derece bütünlüklü bir stil sunan tasarımlar yer alıyor. Hayatına çevrimiçi bir dergi olarak başlayan La DoubleJ’nin hikâyesi oldukça ilginç. Kurucusu tarafından eğlenceli desenleri canlı renklerle bir araya getiren Milanolu bir marka olarak tanımlanan La DoubleJ tasarımlarına Türkiye’de Beymen mağazalarından ulaşabilirsiniz. 

Kendini multi-disipliner bir marka olarak tanımlayan La DoubleJ, İtalyan tasarımının en iyilerini bir araya getirirken nasıl bir yol izliyor?

Bundan 16 yıl önce Milano’da bir gazeteci olarak iş hayatına adım attım. Bu süre içerisinde çok ilginç zanaatkârlar ve inanılmaz ürünler üreten üreticilerle tanıştım. Ladoublej. com’a üç yıl önce vintage giyim ve takı satan çevrimiçi bir dergi olarak başladım. Ama şimdi kendi ürünlerimizi üretiyoruz. Hazır giyim koleksiyonlarından porselen tabaklara, masa örtülerine ve son olarak da Murano camlarına kadar özel ürünlerimiz için ünlü üreticiler ile iş birlikteliklerimiz oluyor. Tüm ürünlerimiz % 100 İtalyan. Hepsi Como Gölü’nün Mantero İpek Arşivi içinde bulduğum vintage baskılardan esinleniyor. Çok yönlü markamızı genişletmeye devam edeceğiz. Önümüzdeki ay Kartell ile birlikte hazırladığımız sandalye ve mobilya koleksiyonun yanı sıra bir de mayo koleksiyonumuzun tanıtımını yapıyor olacağız.

Markanın koleksiyonunda aksesuardan ev ürünlerine geniş yelpazede ürünler yer alıyor. En başından beri ev bölümüne de yer vereceğinizi biliyor muydunuz?
Tamamen plansızdı! Aslında hiç bir zaman üretim yapmayı düşünmemiştim. Üretime bir oyun gibi, sekiz farklı vintage baskı ile desenlendirilimiş ipek elbise tasarlayarak başladık. Londra’daki Matches Fashion ilk satın almamı yaptı ve bana tasarlamaya devam etmem gerektiğini söylediler. Giysileri tasarlamamı sağlayan Matches Fashion’ın baskısı oldu. Ardından doğal bir süreçte ev koleksiyonu geldi. Baskılı tabaklar ve peçeteler yapmam konusunda çok talep oldu, biz de yaptık. Çok beklenmedik bir başarıydı, tüm koleksiyon hemen satıldı.

Önceki İçerik
Sonraki İçerik

SON YAZILAR

BENZER YAZILAR