TOP

ULUSLARARASI ATMOSFER VE YENİ SUNUMLAR

Milano’da gerçekleşen ev dekorasyon fuarı, yeni sunumlar ve projeleriyle 2019 dönemini açtı.

Dünyanın dört bir yanından gelen alıcıların yüksek profili sayesinde bu fuar, network kalitesine odaklanmış gerçek bir iş platformu olarak konumlanıyor. Organizasyonda bu yıl, tıpkı geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi, şirketlerin katılım sayısının arttığını görüyoruz. Alıcıları destekleyen ICE (İtalyan Ticaret Ajansı) ortaklığı çalışmaların daha uluslararası bir atmosferde yapılmasına yardımcı oluyor.

Bahreyn, Norveç, Tayvan ve Özbekistan fuara bu yıl ilk kez katıldı. Eski katılımcılar Rusya, İspanya, İsviçre, Çin, Fransa, ABD ve Japonya ise etkinlikte iyi performanslarını göstererek alıcı sayılarını iki katına çıkardılar. Endüstrinin önemli şehirlerinden Milano’nun dinamik yaşam biçimi, son on yılda aşamalı olarak gelişen deneysel gayretlerle birlikte kentin uluslararası fırsatlara sahip bir iş merkezi olduğunu bize bir kez daha kanıtladı. Materyallerin yeniden keşfi ve kullanılmasını temsil eden Hybrid Lounge, fuarın en dikkat çeken bölümlerden biriydi.

İç tasarım ürünleri olarak aydınlatma ve oturma gruplarından oluşan mobilyalar, duvar&yer döşemeleri ve tekstil ürünleri, bu grubu temsil ediyordu. HOMI, Eylül 2018’de başlatılan materyalin dönüşümü ve yeniden kullanımıyla ilgili deneysel çalışmaları Ocak 2019 etkinliğinde de sergilendi. Tekstil ürünleri ve mobilyalarda özellikle Organic ve ECO Life felsefesi tasarımlara daha ağırlıklı olarak yansıtılmıştı. Pazarın ihtiyaçlarını sürekli olarak göz önünde bulunduran ve yenilikçi ruhunu yansıtan projeler Eylül ayındaki etkinlikte kendini daha çok göstermeye başlayacak. Altı aylık etkinlik HOMI giyim-moda-mücevher ile birlikte ana konusunu oluşturan ve yıllık bir etkinlik olan ev dekorasyon aksesuarına ek olarak dış mekânlara odaklanan HOMI Outdoor da yeni girişimlerin içinde olacak. Bu iki yeni format ilk kez 13 – 16 Eylül 2019 tarihleri arasında gerçekleşecek. Buna karşın Lifestyle ticaret fuarı, Ocak 2020’de başlayacak olan tek bir büyük etkinlikte bir araya gelecek. Kampanya, New York ve Milano merkezli, imaj, iletişim dijital ürün ve hizmet projeleri geliştiren LeftLoft tarafından hazırlanıyor. Leftloft’un kavramsallaştırdığı yeni görüntü, fuarı yeni trendlerin keşfedildiği ve özünü yansıtan üç önemli bölüm Live, Breathe ve Shine ile birleştiren bir an ve yer olarak organizasyon süresince tanıtıldı.

HOMI bu yılki edisyonuyla sosyal medyada takipçi sayısını 58.000’e çıkardı. Dört günlük etkinliğe artan bu ilgiyi sosyal medya platformlarından takip etmek de mümkün oldu.

Hazırlayan : SERİHAN AVCIOĞLU

seda@mayadijital.com