TOP

MUDO CONCEPT’İN İLHAM VEREN YENİ MAĞAZASI

Mudo Concept’in yeni açılan Maslak mağazası, dünya trendlerinin nabzını tutan geniş ürün yelpazesi, ilham veren mekân kurguları ve sanat galerisiyle dekorasyon mağazacılığındaki ezberleri bozuyor.

Maslak’taki Giz 2000 Plaza’da yer alan Mudo Concept mağazasını bütün dekorasyon meraklıları bilir. Bir süredir hummalı bir çalışmanın yaşandığı bu adreste neler olduğu geçtiğimiz ay yapılan açılışta gördük ve çok sevindik. 3 katta 6.500 metrekareye yayılan bu yeni mağaza, sadece sunduğu geniş ürün seçkisiyle değil, en güncel trendler doğrultusunda oluşturulmuş konsept köşeleriyle de ilham veriyor. Genç sanatçıların eserlerinin sergileneceği sanat galerisi, çiçekçisi, restoran & kafesi ile mobilya ve ev dekorasyonu mağazacılığını yeni bir boyuta taşıyor. Markanın Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Taviloğlu merak ettiğimiz bütün sorulara cevap verdi.


Markanın Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Taviloğlu


Mudo Concept’in Maslak mağazasını yenileme fikri nasıl doğdu?

Maslak mağazamız her zaman müşterilerimizin gözünde en önemli mağazalarımızdan biri olarak yer alıyordu. Şimdi kendini sürekli yenileyen ve gelişen Mudo Concept’i en güzel şekilde yansıtan bir ayna oldu aslında. Dünyanın pek çok noktasından mağazamızı görüp kendi ülkelerinde de bu konsept ile mağaza açmak isteyen yatırımcılar bulunuyor. Bu da şu aşamada bizim için büyük bir gurur kaynağı… Yenilenme bizim için hiçbir zaman bitmeyecek bir süreç. Her geçen gün yaptıklarımızın üzerine bir fazlasını koyarak ilerliyor olmak bizim için çok önemli.


Mekân bölümlere ayrılırken nelere dikkat edildi?

Öncelikle ne anlatmak istediğimizi düşündük, koleksiyonlarımızı herkes çok beğeniyor ve biz bu koleksiyonları sergilerken aslında birbiriyle nasıl eşleştirebileceklerini de göstermek, ziyaretçilerimize bambaşka kapılar açmak istedik. Stil bölümlerinde tüm ürün kategorilerimizden o stile ait örnekler bulabiliyorsunuz. Ziyaretçilerimize ev dekorasyonu ile ilgili fikirler veriyor olacağız. Her yeni ziyaretlerinde yeni ürünlerimizi keşfetmelerini sağlamak en büyük amacımız olacak. Dünya trendlerini takip ederek hazırladığımız ürün gamımız ile öncelikli amaçlarımız ülkemizin üreticilerini, zanaatkârlarını geliştirmek onlara ve tüm mimarlarımıza da ilham vermek olacak…


İç mekân tasarımında hangi mimarlarla iş birliği yapıldı?

Avrupa ve Türkiye’den alanında uzman mimarlar ile bu önemli projede bir araya geldik. Dünya çapında başarılı mimarların yanı sıra kendi uzman mimar kadromuzun da önemli katkıları bulundu. Her bir detay üzerinde titizlikle duruldu.


Mağazadaki konsept köşeleri ne kadar zamanda bir değişecek?


Biz dünyayı ve trendleri takip eden bir markayız. Markamızın içerisinde sürekli yenilenme sürekli yeniyi arayış devam ederken mağazamızdaki alanlarda da yenilenme kaçınılmaz. Bunu belirli bir süre ile kısıtlayamayız.

Uzman rehberlerle kullanıcıya nasıl bir yenilik sunuyorsunuz?

Ziyaretçilerimizi mimarların karşıladığı mağazamızda öncelikle oldukça geniş bir ürün yelpazesi sunarak sınırları kaldırmak istedik. Bu kadar geniş ürün yelpazesinin bir arada olması bir yandan da seçim yapmayı zorlaştırabilecekken alanında uzman mimarların olması hem ziyaretçilerimizde oldukça büyük bir güven hissi yaratıyor hem de akıllarındaki tüm soruları sorma fırsatı tanıyor.


İçerideki sanat galerisinin nasıl işleyeceğinden bahseder misiniz?

Galeride süreli sergiler düzenlemeyi planlıyoruz. Genç sanatçıları desteklemek adına daha önce hiçbir yerde sergisi açılmamış genç sanatçıların işlerini belirli sürelerle sergilemek niyetindeyiz. Galeride şu anda Mustafa Taviloğlu’nun 3 ay boyunca yer alacak “Rastgele” isimli sergisi yer alıyor. Bu sergi Mustafa Taviloğlu’nun son 20 yılda topladığı balık temalı koleksiyonundaki, her biri ayrı hikâyeye sahip 1.000’i aşkın parçadan oluşuyor. Bu etkileyici koleksiyonu gelip görmenizi tavsiye ederim.

Hazırlayan: ÇİĞDEM HASANOĞLU

seda@mayadijital.com