Ana SayfaSeyahatCennette iki gün

Cennette iki gün

Bizce Tanıtım organizasyonunda gerçekleşen iki günlük Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa gezimizde doğa, lüks ve konforun mükemmel işbirliğine tanıklık ettik.

Mayıs ayının hemen başında, 2-4 Mayıs tarihleri arasında konaklayacağımız Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa’ya gitmek üzere, Bizce Tanıtım CEO’su Esra Dalgıç ve Halkla İlişkiler Uzmanı Pınar Canıyılmaz ile sabah 05.00’te Atatürk Havalimanı’nda buluştuk. Güler yüzleri, sıcak karşılamaları, mükemmeliyetçi tavırları daha ilk andan dört dörtlük bir hafta sonu tatili geçireceğimizin sinyallerini veriyordu; hevesle yola koyulduk. Dalaman Havalimanı’ndan 15 dakika uzaklıktaki otele vardığımızda vakit kaybetmeden kahvaltı bölümüne indik, bize sunulan onlarca çeşit arasında deyim yerindeyse kendimizi kaybettik! Karnımızı doyururken bir yandan da otel hakkında bilgiler edindik: Hilton Hotels & Resorts markasının Türkiye’deki ilk resort oteli olan Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa’nın 410 odası, Türk, Uzakdoğu, İtalyan mutfakları ve deniz ürünleri sunan altı restoranı, her biri farklı noktaya konumlanmış değişik konseptlerdeki barları, beş ayrı barın iç içe bulunduğu bir Barlar Sokağı, 6.000 m2’lik alana yayılmış bölgenin en büyüğü unvanına sahip Elysion Spa’sı, 650 metre uzunluğundaki özel kum plajı, gün boyunca özel servis almak isteyen misafirler için tasarlanmış Gazebo Evleri, ısıtmalı Aquapark’ı, çocuklar ve gençler için oluşturulan çeşitli konseptleri ile kendine uçsuz bucaksız bir dünya kurduğunu öğrendik. Bu harikalar diyarını keşfetmek için çıktığımız tur havuzla başladı. Burada birkaç saat geçirdikten sonra büyüklüğü dudak uçuklatan Elysion Spa’ya geçtik. Misafirlerin rahatlığı için gerekenlerin yanı sıra onları şımartacak her tür ince detayın da yer aldığı devasa alanı adım adım gezdikten sonra kendimizi Balili masajcıların hünerli ellerine teslim ettik. Yarım saatin sonunda, yoğun temponun getirdiği yorgunluk ve stresimizi orada bırakarak, oldukça hafiflemiş hâlde, hep birlikte yiyeceğimiz akşam yemeği için hazırlanmaya koyulduk. İtalyan mutfağından en güzel örnekleri sunan Alize Restaurant’ta geçirdiğimiz keyifli ve lezzetli dakikaların akabinde yorgunluğumuza yenik düşüp odalarımıza çekildik. Dalaman’daki ikinci ve son günümüze uyandığımızda havanın güzelliği ve denizin davetkâr hâli kahvaltının ardından adımlarımızı sahile doğru yönlendirdi. Dalgalarla yarıştık, kendimizi güneşin kollarına bıraktık, farkına bile varamadan bronzlaştık! Keşif dürtümüz sükûnetimize üstünlük sağlamış olacak ki fazla yerimizde duramadık ve soluğu Aquapark’ta aldık! Kaydıraklarda çocuklar gibi eğlendikten sonra odalarımıza çıkıp hazırlandık ve İstanbul, Berlin ve Ankara’da hizmet veren çağdaş sanat galerisi Galeri Artist ve Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa işbirliğiyle hayata geçirilen sergiye katıldık. Otelin kongre salonunda gerçekleşen organizasyonda Bedri Baykam, Burhan Doğançay, Erol Akyavaş, Ergin İnan gibi birçok yerli sanatçının yanı sıra Ilya Kabakov, Marvan Marionette, Markus Lupertz gibi yabancı isimlerin eserlerini de inceleme olanağı bulduk. Sergi çıkışında otelin farklı noktalarına konumlanan çeşitli heykel ve tabloları mercek altına alarak yavaş adımlarla Türk mutfağından lezzetlerin sunulduğu A la Turca Restaurant’a ulaştık. Türk Sanat Müziği eşliğinde sohbetle geçen birkaç saatte birbirinden güzel meze ve kebapların tadını çıkardık. Gece sonunda meşhur Barlar Sokağı’na uğramadan geçemedik! Fondaki güzel müziklerle kokteyllerimizi yudumlarken iki günde ne kadar fazla şey deneyimlediğimizden bahsettik. Tatlı bir yorgunluk ve kusursuz ağırlanmış olmanın verdiği mutlulukla uykuya dalarken, Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa’nın elinde bulundurduğu “Avrupa’nın En İyi Yiyecek İçecek Oteli” ve “Avrupa’nın En İyi Hizmette Mükemmellik” ödüllerini fazlasıyla hak ettiğini tecrübeyle sabitlediğim düşüncesi vardı aklımda.